Forum van de bende!
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wetenschappers bouwen kever om tot cyborg

4 plaatsers

Ga naar beneden

Wetenschappers bouwen kever om tot cyborg Empty Wetenschappers bouwen kever om tot cyborg

Bericht  Jeroentje do jan 29, 2009 6:28 pm

Check this out:
http://tweakers.net/nieuws/58113/wetenschappers-bouwen-kever-om-tot-cyborg.html

Zo 'n dingen zullen in de toekomst veel prachtige toepassingen hebben, maar jammer genoeg ook ongelofelijk veel misbruik kennen. Gemengde gevoelens.

Jeroentje
Crew
Crew

Aantal berichten : 14
Registration date : 20-12-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Wetenschappers bouwen kever om tot cyborg Empty Re: Wetenschappers bouwen kever om tot cyborg

Bericht  Jonathan vr jan 30, 2009 1:41 am

Het is wel leuk om te zien dat de wetenschap zo snel verbetert, maar inderdaad, ik heb er ook mijn twijfels bij als het gaat over de toepassingen van zulke technologiën.


king

Jonathan
Crew
Crew

Aantal berichten : 112
Leeftijd : 35
Woonplaats : De Panne & Merelbeke
Registration date : 13-11-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Wetenschappers bouwen kever om tot cyborg Empty Re: Wetenschappers bouwen kever om tot cyborg

Bericht  Renaat vr jan 30, 2009 2:07 am

hilarisch Very Happy

Ik ben zeker hé... moest ik goed zijn in biologie en al die toestanden hé... En wetenschapper zou geworden zijn... Ik ook van die 'hele erover' ideeën zou hebben ^^

Kom, je moet toch drugs pakken voor zo'n idee...
Renaat
Renaat
Crew
Crew

Aantal berichten : 80
Registration date : 17-11-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Wetenschappers bouwen kever om tot cyborg Empty Re: Wetenschappers bouwen kever om tot cyborg

Bericht  Jeroentje za jan 31, 2009 4:11 pm

Very Happy Das niet waar Renaat.
Neem nu mensen die verlamd geweest zijn en aan het rehabiliteren zijn. Die weten niet meer hoe ze hun spieren moeten "aanspreken" mbv dit soort technologie kan zo n proces enorm versneld worden!
Dat is een mooie toepassing.
Ik vrees echter dat moesten we het echt kunnen met mensen, het misbruik zeer hoog zou zijn. Maarja, is dat niet met alles zo?
Dynamiet werd uitgevonden voor in de mijnens/ aanleggen van spoorwegen in Amerika, het heeft zeer veel mensenlevens gered.
Jammer genoeg zijn waarschijnlijk veel meer mensen erdoor doodgegaan door misbruik (oorlogen,...).

Verbrandingsmotor.. niet weg te denken uit onze maatschappij, ik durf wedden dat vanaf men voertuigen met verbrandingsmotoren in oorlogen gebruikte het dodental gemiddeld gezien vertienvoudigd is..

Jeroentje
Crew
Crew

Aantal berichten : 14
Registration date : 20-12-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Wetenschappers bouwen kever om tot cyborg Empty Re: Wetenschappers bouwen kever om tot cyborg

Bericht  filiphch ma feb 02, 2009 8:27 pm

nu nog een kameratje en ik kan bij de buren spieken ^^
filiphch
filiphch
Crew
Crew

Aantal berichten : 49
Leeftijd : 33
Woonplaats : Je reet! :D
Registration date : 18-12-08

http://www.filiphch.co.cc

Terug naar boven Ga naar beneden

Wetenschappers bouwen kever om tot cyborg Empty Re: Wetenschappers bouwen kever om tot cyborg

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum