Forum van de bende!
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Vlaamse CO2-uitstoot voor het eerst onder Kyoto-norm

3 plaatsers

Ga naar beneden

Vlaamse CO2-uitstoot voor het eerst onder Kyoto-norm Empty Vlaamse CO2-uitstoot voor het eerst onder Kyoto-norm

Bericht  Jonathan wo dec 17, 2008 7:54 pm

De uitstoot van broeikasgassen in Vlaanderen daalde in 2007 voor het eerst onder het niveau van de doelstellingen van Kyoto. Dat blijkt uit cijfers van Vlaams minister van Leefmilieu Hilde Crevits (CD&V). De uitstoot lag vorig jaar zeven procent lager dan in het referentiejaar 1990. Het is het vierde jaar op rij dat er een daling is opgetekend. Om de Kyoto-doelstelling te halen, moet Vlaanderen in de periode 2008-2012 5,2% minder broeikasgassen uitstoten dan in het referentiejaar 1990.

Bron: http://www.hln.be/hln/nl/2624/Planet-Watch/article/detail/557288/2008/12/17/Vlaamse-CO2-uitstoot-voor-het-eerst-onder-Kyoto-norm.dhtml

Als dat nu geen goed nieuws is!!
Ik ben blij dat die normen dus degelijk behaald en gerespecteerd worden!
Doe zo voort mensen, alleen maar jammer dat Amerika de normen niet heeft geaccepteerd, anders zou er al veel meer verandering gekomen zijn :p

Jonathan
Crew
Crew

Aantal berichten : 112
Leeftijd : 35
Woonplaats : De Panne & Merelbeke
Registration date : 13-11-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Vlaamse CO2-uitstoot voor het eerst onder Kyoto-norm Empty Re: Vlaamse CO2-uitstoot voor het eerst onder Kyoto-norm

Bericht  filiphch vr dec 19, 2008 1:15 am

interessant... >_>
scratch
filiphch
filiphch
Crew
Crew

Aantal berichten : 49
Leeftijd : 33
Woonplaats : Je reet! :D
Registration date : 18-12-08

http://www.filiphch.co.cc

Terug naar boven Ga naar beneden

Vlaamse CO2-uitstoot voor het eerst onder Kyoto-norm Empty Re: Vlaamse CO2-uitstoot voor het eerst onder Kyoto-norm

Bericht  Jonathan vr dec 19, 2008 9:18 pm

Wel ik vind het alleszinds interessant genoeg om te vermelden...

Jonathan
Crew
Crew

Aantal berichten : 112
Leeftijd : 35
Woonplaats : De Panne & Merelbeke
Registration date : 13-11-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Vlaamse CO2-uitstoot voor het eerst onder Kyoto-norm Empty Re: Vlaamse CO2-uitstoot voor het eerst onder Kyoto-norm

Bericht  filiphch vr dec 19, 2008 10:28 pm

ok :-p

t was verzekers een test XD
filiphch
filiphch
Crew
Crew

Aantal berichten : 49
Leeftijd : 33
Woonplaats : Je reet! :D
Registration date : 18-12-08

http://www.filiphch.co.cc

Terug naar boven Ga naar beneden

Vlaamse CO2-uitstoot voor het eerst onder Kyoto-norm Empty Re: Vlaamse CO2-uitstoot voor het eerst onder Kyoto-norm

Bericht  Renaat vr dec 19, 2008 10:58 pm

Ik dacht dat we de Europese norm nog altijd overschrijden?
Kyoto weet ik niet. Dat is toch niet zo heel belangrijk. 't zijn die Europese maatregelen dat ze moeten uitvoeren Very Happy
Renaat
Renaat
Crew
Crew

Aantal berichten : 80
Registration date : 17-11-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Vlaamse CO2-uitstoot voor het eerst onder Kyoto-norm Empty Re: Vlaamse CO2-uitstoot voor het eerst onder Kyoto-norm

Bericht  Jonathan za dec 20, 2008 8:04 pm

Renaat schreef:Ik dacht dat we de Europese norm nog altijd overschrijden?
Kyoto weet ik niet. Dat is toch niet zo heel belangrijk. 't zijn die Europese maatregelen dat ze moeten uitvoeren Very Happy

Niet belangrijk? Waar haal jij dat nu! Milieu moet je niet gewoon in Europa bekijken hé, je moet het globaal bekijken!
Hoe meer landen zich aan de Kyoto-normen zullen houden, hoe beter het zal gaan met de lucht!
En ook hier, zoals bij alles, maken veel kleintjes een grote... Dus hoe meer hoe beter Smile


king

Jonathan
Crew
Crew

Aantal berichten : 112
Leeftijd : 35
Woonplaats : De Panne & Merelbeke
Registration date : 13-11-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Vlaamse CO2-uitstoot voor het eerst onder Kyoto-norm Empty Re: Vlaamse CO2-uitstoot voor het eerst onder Kyoto-norm

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum